خبر فوری
میثم رحمانی معلم نیکوکار تاکستانی مدرسه 15 کلاسه با اعتبار 25 میلیارد تومان می سازد

میثم رحمانی معلم نیکوکار تاکستانی مدرسه 15 کلاسه با اعتبار 25 میلیارد تومان می سازد

هرمزبان – میثم رحمانی معلم نیکوکار تاکستانی در اولین تجربه مدرسه سازی خود، 25 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه 15 کلاسه متعهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، میثم رحمانی معلم نیکوکار تاکستانی که به لطف الهی به تازگی به جمع خیّرین پیوسته گام اول را بسیار بلند برداشت که بیانگر روح بلند و کرامت ارزشمند این خیّر است.

رحماني درباره ساخت اين مدرسه گفت: امیدوارم بتوانم این مدرسه ۱۵ کلاسه را تا شهریور سال آینده تکمیل کرده و آماده بهره برداری کنیم تا دانش آموزان تاکستان به موقع در این مدرسه حاضر شده و تحصیل خود را آغاز کنند.

وی در ادامه در مورد احساس خود از این حرکت فرهنگی ارزشمند گفت: مدرسه سازي یک حرکت انسانی، احساسی و عاطفی است و ما با خدا معامله کردهایم و هیچ انتظاری نداریم و هر فردی وارد مدرسه شود، دعای خیرش برای من کافی است و من هم از این کار معنوی لذت میبرم.

اين معلم خيّر مدرسه ساز اظهارداشت: به نظرم مدرسه سازی یک شروع بیپایان است که لذت آن در حدی است که هر کس آن را یک بار تجربه کند هرگز آن را ترک نخواهد کرد.

میثم رحمانی به شهروندان توصیه کرد: در ساخت مدرسه و سایر کارهای خیرخواهانه مشارکت کنند و در این راه از اندک بودن کمکهای خود نگران نباشند زیرا قرار نیست یک خیر ساخت کامل یک مدرسه را بر عهده بگیرد، بلکه حتی تامین یک وسیله آموزشی برای مدرسه، رنگ آمیزی، نوسازی، بهسازی، ساخت سرویس بهداشتی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی روکش آسفالت محوطه مدارس، ساخت نمازخانه و تامین وسایل آزمایشگاهی هنرستانها و دهها کار دیگر نوعی مشارکت در تعلیم و تربیت آینده سازان است که هر ریال آن ارزشمند است و اگر نگاه اینگونه باشد هزاران نفر میتوانند کار خیر انجام دهند.

این خیّر مدرسه ساز افزود: از دانش آموزان عزیزی که در مدارس خیرساز تحصیل میکنند توصیه میکنم این فرهنگ را جدی بگیرند و ضمن خوب درس خواندن، از همان دوران نوجوانی و جوانی تصمیم بگیرند ادامه دهنده این مسیر و راههای مشابه باشند و در کارهای نیکوکارانه مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید