خبر فوری
برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر

هرمزبان – جشن میلاد حضرت زینب (س) با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در دارالقرآن امام علی علیه السلام ناحیه یک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، جشن میلاد حضرت زینب در کنار محافل انس با قرآن در راستای طرح سه شنبه های قرآنی در مرکز دارالقرآن ناحیه یک بندرعباس ویژه قرآن آموزان دختر و پسر با حضور خانواده ها و دانش آموزان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک به همراه حجت‌الاسلام محمدی شریف از اعضای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک در این مراسم حضور یافت.

شایان ذکر است، دارالقرآن امام علی علیه السلام، محفل انس با قرآن را در شعبه اقماری شهید عیسی حیدری این مرکز و پسرانه شهید چمران برگزار نمود.

از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان به قرائت قاریان دانش آموزی و استانی ، تجلیل از دانش آموزان دارای اسم زینب، تجلیل از اولیا پرستار ، اجرای گروه همخوانی دانش آموزی و مسابقه قرآنی اشاره نمود.

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر ناحیه یک بندرعباس برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس + تصاویر دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس دارالقرآن امام علیه السلام ناحیه یک بندرعباس

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید