خبر فوری

کانال اخبار سوریه : ایران به شمال عراق حمله زمینی می‌کند

هرمزبان – کانال تلگرامی اخبار سوریه نوشت: ایران تصمیم گرفته در صورتی که دولت مرکزی عراق از کنترل سه استان شمالی این کشور که پاتوق موساد و دیگر سازمان‌های جاسوسی برای خرابکاری علیه تبدیل شده، عاجز است به صورت زمینی کل شمال این کشور را پاکسازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، کانال تلگرامی اخبار سوریه نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که به عراق سفر کرده است امروز با مفتی این کشور دیدار کرد. ماموریت اصلی سردار قاآنی در این سفر، رسیدگی به حضور تروریست‌های تجزیه طلب خائن در شمال عراق و ارایه مستنداتی در مورد همکاری و همراهی ایل صهیونیست بارزانی با این تروریست‌ها برای به آشوب کشاندن ایران است. همچنین امروز یک هیات بلندپایه امنیتی از وزارت اطلاعات راهی عراق شد تا مستندات بیشتری را به طرف عراقی ارایه کند. در سفر این هیات بلندپایه اسناد کاملی از فعالیت سازمان‌های عربی غربی و صهیونیستی در شمال عراق علیه ایران است. با توجه به اینکه دولت مرکزی عراق مسوولیت تمامیت ارضی این کشور را بر عهده دارد، ایران برای اتمام حجت و شروع عملیات گسترده در شمال عراق باید دولت مرکزی این کشور را آگاه کند.

هیچ بعید نیست در تهران مقامات به این نتیجه رسیده باشند که باید به عمر رژیم صهیونسیتی در شمال عراق پایان داد، با ارائه اسناد به دولت مرکزی عراق (برای بار صدم) طرف آمریکایی هم نمی‌تواند مانعی بر پایان دادن به مافیای بارزانی و طالبانی در شمال عراق باشد. این رویداد می‌تواند مردم شمال عراق را از ظلم بارزانی‌ها نجات دهد.

این کانال در پست دیگری نوشت: همانگونه که در پست‌ بالا گفته شد، ایران تصمیم گرفته در صورتی که دولت مرکزی عراق از کنترل سه استان شمالی این کشور که پاتوق موساد و دیگر سازمان‌های جاسوسی برای خرابکاری علیه تبدیل شده، عاجز است به صورت زمینی کل شمال این کشور را پاکسازی کند. این تصمیم بسیار جدی است و مفاد کامل طرح عملیاتی به اطلاع دولت عراق هم رسیده است. چند هفته‌ای است که یکان‌های جدید و تازه نفس، به ویژه یکان‌های جنگ کوهستان به همراه ادوات و تجهیزات پیشرفته بدون جلب توجه به مناطق مرزی گسیل شده است.

اخبار سوریه در ادامه نوشت:

سال‌های درازی است که داریم فریاد می‌زنیم که شمال عراق به اسرائیل دوم تبدیل شده و بارزانی‌ها مناطق تحت کنترل خود را به صورت رایگان به صهیونیست‌ها واگذار کرده‌اند. آن‌ها امیدوار بودند که با کمک این رژیم، ایران را از درون نابود کرده و اصلی‌ترین دشمن خود برای تشکیل کشور خیالی که در آن ملامسعود یهودی «رهبر» باشد را از میان بردارند. از همه افراد دستگیر شده در طول هفته‌های اخیر به صراحت این مطلب نقل شده که دستورات، تسلیحات و فرامین از شمال عراق می‌آمده است.

حالا ایران قرار است در یک عملیات نظامی (که شاید ترکیه هم در این زمینه با ایران به دلایل مختلف همکاری کند و آن‌ها هم نیرو ارسال کنند) مرکز ثقل فتنه در شمال عراق را نابود کند. این حمله هر هزینه‌ای هم که داشته باشد، در نهایت کمتر از تداوم حضور صهیونیست‌ها در بیخ گوش مرزهای ما و همکاری منافقانه بارزانی‌ها با دشمنان خونی ملت ایران است. صهیونیست‌ها در اولین گام از شمال عراق رانده می‌شوند و در گام‌های بعدی به سراغ بقیه مراکز حضورشان خواهیم رفت.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید