خبر فوری

همایش انگیزشی کنکور سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم ناحیه یک بندرعباس برگزار شد + تصاویر

هرمزبان – با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ، همایش انگیزشی ، توجیهی و تغییرات کنکور سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم حوزه قلعه قاضی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس ، همایش انگیزشی کنکور با حضور مسلم بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، حمید حاجی زاده معاون متوسطه معاون آموزشی ، محمد ایرازه کارشناس گروههای آموزشی ، مدیران و دانش آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم حوزه قلعه قاضی و تشریح تغییرات کنکور توسط دکتر جهاندار در سالن دبیرستان علامه حلی قلعه قاضی برگزار شد.

مسلم بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در این همایش اظهار کرد: بی شک تلاش همه دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش خدمت به تعلیم و تربیت جامعه است و دانش آموزان پایه ی دوازدهم گنجینه های هستند که بعد از سالها سرمایه گذاری باید شاهد پویایی آن‌ها باشیم.

بازیارنسب با اشاره به اهمیت کنکور یادآور شد: همه انسان ها به دنبال موفقیت هستند و برنامه ریزی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد موفق است. دانش آموزان علاوه بر برنامه ریزی درست و اصولی باید تا لحظه کنکور آن را به صورت مستمر اجرایی کنند.

از جمله محورهای گفتگو در این همایش می توان به «آشنایی با تغییرات جدید کنکور سراسری؛ برنامه ساعات مطالعه درسی روزانه ، هفتگی و ماهیانه؛ مدیریت زمان؛و آموزش برنامه ریزی درسی» اشاره نمود.

«بحث های انگیزشی، شرکت در آزمون های پیشرفت تحصیلی و جامع، مشاوره تحصیلی و تحلیل آزمون ها» از دیگر محورهای این همایش انگیزشی کنکور در ناحیه یک بندرعباس بود.

همایش انگیزشی کنکور سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم ناحیه یک بندرعباس برگزار شد + تصاویر همایش انگیزشی کنکور سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم ناحیه یک بندرعباس برگزار شد + تصاویر همایش انگیزشی کنکور سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم ناحیه یک بندرعباس برگزار شد + تصاویر

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید