خبر فوری

مجوز ورود و ترخیص لوازم‌خانگی از گمرک پیام و بندرلنگه صادر شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حسین هاشمی تختی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره این موضوع عنوان کرد: گمرک پیام(استان البرز) و بندرلنگه تا قبل از این مجوز ترخیص لوازم‌خانگی را نداشتند و باید به گمرکات دیگر برای ترخیص فرستاده می‌شد.

وی افزود: بنا به درخواست جمعی از تجار این موضع پیگیری و مجوز ترخیص کالا که تجار منطقه را با مشکلات زیادی برای ترخیص مواجه کرده بود، صادر شد.

این مقام مسئول در ادامه با توجه به مشکلات ترخیص این کالا در گمرک شهرستان بندرلنگه گفت: تجار بندرلنگه با توجه به حجم و میزان ورود و خروج کالاها به دلیل عدم مجوز برای ترخیص لوازم‌خانگی مجبور به مراجعه به گمرک قشم و یا بندرعباس بودند که این مشکل نیز رفع شد.

هاشمی تختی تصریح کرد: به دنبال رفع موانع و مشکلات گمرکی کشور برای رونق چرخه اقتصاد کشور هستیم و امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک به این مهم دست پیدا کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید