خبر فوری
ششمین دوره جشنواره ایده سبزکوه در محورهای کشاورزی، محیط‌زیست، هنر، علوم پایه و ... برگزار می شود

ششمین دوره جشنواره ایده سبزکوه در محورهای کشاورزی، محیط‌زیست، هنر، علوم پایه و … برگزار می شود

هرمزبان -ششمین دوره جشنواره ایده سبزکوه در محورهای کشاورزی، محیط‌زیست، هنر، علوم پایه و … با هدف تشویق و ترویج ایده پردازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، ششمین دوره جشنواره ایده سبزکوه با هدف تشویق و ترویج مستعدان برتر و نخبگان به ایده‌پردازی در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و آزاد به همت بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری در سال جاری برگزار می‌شود.

کشاورزی، محیط‌زیست، هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی، نانو فناوری، علوم انسانی و علوم پزشکی از مهمترین محورهای این رویداد محسوب می‌شوند.

ایده‌های برتر بخش دانش‌آموزی در هفته پژوهش و فناوری سال جاری و برگزیدگان بخش دانشجویی و آزاد در هفته پژوهش سال آینده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. همچنین برگزیدگان این رویداد، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی و مراکز رشد در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار خواهند شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان در بخش دانش‌آموزی تا ۱۰ آذر ماه و در بخش دانشجویی و آزاد تا ۱۰ بهمن فرصت دارند برای شرکت در این رویداد به سامانه sabzkoohchb.ir مراجعه کند.

دبیرخانه ششمین دوره جشنواره ایده سبزکوه ، مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید