خبر فوری

مهدی دوستی : اطلس سرمایه گذاری هرمزگان مورد اقبال بسیاری از سرمایه گذارن است

هرمزبان – مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت:  اطلس سرمایه گذاری هرمزگان مورد اقبال بسیاری از سرمایه گذارن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز شنبه در نخستین نشست یکپارچه سازی اطلس سرمایه گذاری و ارتقای فعالیت صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها گفت: دسترسی آسان سرمایه‌گذاران به اطلاعات کامل فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در اطلس (نقشه) سرمایه‌گذاری کشور تنها راه سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت هرمزگان است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت جمع‌بندی اطلاعات سرمایه گذاری هرمزگان افزود: باتوجه به ظرفیت های بی نظیر سرمایه گذاری و مشوق های تعریف شده، هرمزگان مورد اقبال بسیاری از سرمایه گذاران است که معرفی این فرصت ها و جذابیت ها در بستر ملی اطلس سرمایه گذاری، مسیر توسعه استان را کوتاه تر خواهد کرد.

استاندار هرمزگان جذب سرمایه گذار را رقابت جدی در عرصه توسعه برشمرد و اظهار داشت: استمرار پیگیری و ارائه گزارش عملکرد دستگاه های عضو کمیته استانی تا زمان تکمیل اطلس سرمایه گذاری ضرورت دارد.استاندار هرمزگان جذب سرمایه گذار را رقابت جدی در عرصه توسعه برشمرد و اظهار داشت: استمرار پیگیری و ارائه گزارش عملکرد دستگاه های عضو کمیته استانی تا زمان تکمیل اطلس سرمایه گذاری ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: مدیران از همین امروز کارشناس متولی دستگاه را معرفی کنند تا اطلاعات در فرمت و قالب استاندارد تعریف شده، آماده بارگذاری شود، چراکه برنده میدانِ رقابتِ توسعه کسانی هستند که از این موقعیت در جذب سرمایه گذار بهره بیشتری ببرند.

دوستی همچنین درگاه ملی مجوزها را یک مزیت مهم در بهبود محیط کسب و کار دانست و گفت: کوتاه کردن زمان صدور مجوز و حمایت از کسب و کارها با راهنمایی و هدایت متقاضیان از طریق این درگاه ملاک ارزیابی عملکرد مدیران و فرمانداران است.

وی با تاکید بر افزایش سرمایه های اجتماعی افزود: هوشمندسازی فعالیت ها از مولفه های مهم دولت مردمی در مسیر افزایش رضایتمندی عمومی است و درگاه ملی مجوزها یکی از نمودهای عینی آن به شمار می رود تا در کمترین زمان ممکن درخواست متقاضیان بررسی، تایید و کسب و کار ها شروع شوند، برهمین اساس میزان فعالیت دستگاه های اجرایی در این درگاه نسبت به یکدیگر و در طول زمان رصد و ارزیابی می شود.

بیش از  یکهزار و ۷۰۰ مجوز قابل صدور توسط دستگاه های اجرایی در سه هزار رسته شغلی بروی درگاه ملی مجوزها در دسترس متقاضیان این کسب و کارها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید