خبر فوری
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‎الرضا در منطقه توکهور و هشت بندی در روز جمعه

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‎الرضا در منطقه توکهور و هشت بندی در روز جمعه

هرمزبان – مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‎الرضا در منطقه توکهور و هشت بندی در روز جمعه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفتگو با خبرنگار هرمزبان از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‎الرضا در منطقه توکهور و هشت بندی در روز جمعه 20 آبان خبر داد.

وی اضافه کرد: این مراسم ویژه نوجوانان و جوانان منطقه در ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه و در محل سالن ورزشی چراغ آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام سهرابی از جمله برنامه های مراسم افتتاحیه را اجرای مسابقه های قرآنی و اهدای جوایز به نفرات برتر اعلام کرد.

وی افزود: این طرح برای کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان ایرانی است و با برگزاری کلاس های تخصصی قرآن کریم در سه رشته حفظ، مفاهیم و تلاوت به تربیت نوجوان قرآنی می پردازد.

حجت الاسلام سهرابی گفت: پسران 8 الی 15 سال و دختران 10 الی 15 سال می توانند در این طرح ثبت نام نموده و به صورت حضوری و یا مجازی از کلاسهای آن استفاده کنند.

 

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‎الرضا در منطقه توکهور و هشت بندی در روز جمعه برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‎الرضا در منطقه توکهور و هشت بندی در روز جمعه

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید