خبر فوری
کاظم صالحی : 1579 خیر نیکوکار از ایتام میناب حمایت می کنند

کاظم صالحی : 1579 خیر نیکوکار از ایتام میناب حمایت می کنند

هرمزبان – کاظم صالحی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب گفت : 1579 خیر نیکوکار از ایتام میناب حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، کاظم صالحی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب گفت: یکهزار و ۵۷۹ حامی و خیر نیکوکار با واریز مبلغ ماهانه از کودکان تحت پوشش کمیته امداد شامل ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون، حامیان نیکوکار در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» مبلغ سه میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است.

وی بیان داشت: ۷۴۳ فرزند یتیم و ۲۸۹ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد میناب زیر چتر حمایتی حامیان نیکوکار قرار دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب اظهار داشت: هدف طرح اکرام ایتام و محسنین تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند.
صالحی در پایان ادامه داد: زمینه لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز خانواده‌های ایتام فراهم‌ شده است و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را در این طرح اعلام کنند..

طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده اند. طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده‌اند و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست. تشخیص نیازمند بودن این خانواده ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید