خبر فوری

مسابقات قهرمانی موتور کراس هرمزگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر،  مسابقات موتور کراس قهرمانی استان هرمزگان عصر جمعه به میزبانی شهرستان میناب در دهکده ورزشی بسیج واقع در (محله باغملک) با حضور شهرستانهای میناب، بندرعباس، قشم، خمیر، جناح برگزار شد و با قهرمانی موتور سواران جناح و بندرعباس به پایان رسید.

این مسابقه در کلاسهای۲۵۰ سی سی و۴۵۰ سی سی با حضور ۳۰ شرکت کننده برگزار و بعد ازعبور از مراحل و موانع، نفرات اول تا سوم از هر گروه معرفی شدند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی و در پایان مسابقه محمد امین کرم پور از بندرعباس مقاوم اول، شمس الدین تکی زاده از قشم به مقام دوم و عبدالله اسعدی از قشم به مقام سوم دست پیدا کردند.

اما در پایان مسابقه  گروه دوم و در کلاس ۴۵۰ سی سی اسماعیل صابر از شهرستان جناح به مقام اول ، علی احمد پور از شهرستان جناح به مقام دوم و وحید تقی زاده از قشم به مقام سوم رسیدند.

مرتضی آریانژاد مسئول هیئت موتور سواری واتومبیل رانی شهرستان در گفتگو با خبر نگار مهر بیان داشت: پیست موتور سواری دهکده ورزشی بسیج میناب مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات مهیج است که با دارا بودن شرایط استاندارد برگزاری مسابقات ، مسابقه موتور کراس هرمزگان در این مکان برگزار شد.

مسئول هیئت موتور سواری واتومبیل رانی میناب عنوان داشت: برگزاری این مسابقات علاوه بر ایجاد هیجان در بین علاقه مندان به این ورزش مهیج و با نشاط ، سبب کشف استعدادهای خفته نیز می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید