خبر فوری

علی کریمی فیروزجائی بیانیه تشکر 150 نماینده مجلس از خدمات تلاشگران راهداری در ایام اربعین را در صحن علنی قرائت کرد

هرمزبان – علی کریمی فیروزجائی بیانیه تشکر 150 نماینده مجلس از خدمات تلاشگران راهداری در ایام اربعین را در صحن علنی قرائت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر ، علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه تشکر نمایندگان مجلس از خدمات تلاشگران راهداری و بخش حمل و نقل جاده‌ای در ایام اربعین را قرائت کرد که به امضای بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان رسیده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

خداوند منان را شاکریم که امسال توفیق حضور پرشور و کم نظیر در مراسم اربعین حسینی را برای شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) و تمام مشتاقان مکتب سیدالشهدا فراهم نمود و به فرمایش مقام معظم رهبری اربعین امسال، بی نظیرترین حماسه جهان اسلام و اربعین در تاریخ این رویداد عظیم بود.

بی گمان تردد قریب به ۳.۵ میلیون زوار اربعین و عتبات عالیات که در بیش از ۹۱ درصد شبکه راه‌های کشور و حمل و نقل عمومی جاده‌ای انجام شد یک اتفاق نبود بلکه در سایه برنامه ریزی، مدیریت و تلاش جهادی فعالانه و تلاشگرانه عرصه حمل و نقل و راهداری با مدیریت مدیران ارشد این مجموعه اعم از وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونان ذیربط به ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و همکارانشان و عوامل اجرایی در حوزه رانندگان، تشکل‌های صنفی و بخش حمل و نقل مسافر انجام شد.

تعدادی از این تلاشگران در اجرای مأموریت خدمت رسانی به زوار اربعین و آماده سازی زیرساخت‌های جاده‌ای جان شیرین خود را تسلیم حق کردند. ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده این خادمان اربعین حسینی و جامعه حمل و نقل جاده‌ای از زحمات شبانه روزی این عزیزان و تلاشگران از سوی کمیسیون عمران و به نیابت از مردم شریف و قدردان جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌گردد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید