خبر فوری
سعید جعفری : حل مباحث مالی برخی از حوزه‌های صنعت دریایی هرمزگان با کمک وزارتخانه صمت

سعید جعفری : حل مباحث مالی برخی از حوزه‌های صنعت دریایی هرمزگان با کمک وزارتخانه صمت

هرمزبان – سعید جعفری از حل مباحث مالی و مالیاتی برخی از حوزه‌های صنعت دریایی هرمزگان با کمک وزارتخانه صمت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، سعید جعفری دبیر شورای صنایع دریایی و مدیرکل حمل و نقل ریلی و دریایی وزارت صمت گفت: مباحث مالی و مالیاتی برخی از حوزه‌های صنعت دریایی استان هرمزگان با کمک وزارتخانه صمت و مسئولان دیگر نهادها رفع شد.

جعفری افزود: بیشتر مشکلات صنایع دریایی، مالی است و ما از طریق صندوق توسعه ملی و هم از طریق بانک‌ها برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: قرار است همکاری بیشتر ما در ستاد وزارتخانه و همچنین دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی برای شناسایی توانمندی صنایعی که در این حوزه فعال هستند، صورت بگیرد تا کمترین سفارش ها را به خارج از کشور داشته باشیم.

دبیر شورای صنایع دریایی و مدیرکل حمل و نقل ریلی و دریایی وزارت صمت با اشاره به مشکلات برخی از سازندگان شناورها به علت در دسترس نبودن مواد اولیه، عنوان کرد: ما رایزنی‌هایی با ستاد بورس کالا خواهیم داشت که یا کارگزاری‌ها را متنوع‌تر یا آنها را قابل دسترس‌تر کند یا تقاضای مواد اولیه شرکت‌هایی مانند فولاد و پتروشیمی را از طریق تعاونی‌های خودشان به صورت متمرکز ارائه دهد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان نیز در این نشست افزود: امروز به دو موضوع مهم مشکلات قوانین و مقررات صنایع دریایی که سازندگان شناورها با آنها رو به رو هستند و دوم بازار کار شناورها و سازه‌های شناوری که نیازمند مراقبت است رسیدگی کردیم.

خلیل قاسمی بیان کرد: قرار است با کمک وزارتخانه صمت سازندگان شناورها بتوانند مانند گذشته به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید