خبر فوری
عزیز الله فرضی پور : آغاز مسابقات 35 گانه هفته ورزش در جزیره کیش

عزیز الله فرضی پور : آغاز مسابقات 35 گانه هفته ورزش در جزیره کیش

هرمزبان – عزیز الله فرضی پور مدیر مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش از آغاز مسابقات 35 گانه هفته ورزش در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا ، عزیز الله فرضی پور مدیر مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش اظهار داشت: هفته ورزش امسال ۳۵ رویداد ورزشی در ۲۲ رشته برگزار می شود که این رویدادها امروز با شروع مسابقات اسکواش آغاز شد.
عزیز الله فرضی پور اظهار داشت: مسابقات هفته ورزشی در ۲۲ رشته در گروه زنان و مردان و در رده های سنی بزرگسال، نوجوانان و کودکان برگزار می شود.
وی افزود: مسابقات تیراندازی با کمان، والیبال، بسکتبال، ورزش همگانی، اسکواش، تکواندو، وشو نمایشی، دارت، اسکیت، واترپلو، نجات غریق، فوتسال و شنای آبهای آزاد از جمله رشته های ورزشی تدارک دیده در این هفته است.
مسابقات هفته ورزش در کیش از ۲۱ تا ۳۱ مهرماه در مجموعه های ورزشی جزیره برگزار می شود.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌؛ اکنون ۴۴ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید