خبر فوری

مهدی دوستی : آب و آموزش مشکل شایع هرمزگان / اختصاص اعتبارات خوبی به مسئله آب

هرمزبان – مهدی دوستی استاندار هرمزگان : آب و آموزش مشکل شایع هرمزگان دانست و گفت: اعتبارات خوبی در استان به مسئله آب اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه به همراه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه اهل سنت روستای قلات پایین از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس اظهار داشت: موظف هستیم با رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات بر وحدت حاکم در منطقه صحه بگذاریم.
وی در این مراسم با اشاره به وحدت حاکم بین شیعه و سنی در منطقه گفت: همه ما موظف هستیم با رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات بر وحدت حاکم در منطقه صحه بگذاریم و کاری نکنیم که خدشه‌ای به این وحدت دشمن‌شکن وارد شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: معمولا دشمنان نسبت به آن چیزی که وجود دارد طمع می‌کنند و تلاش آن‌ها برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی در کشور نشان از وجود و عینی بودن این مسئله در جامعه است که ما نیز با عملکرد خود وظیفه داریم این اتحاد و انسجام را حفظ و تقویت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: آب و آموزش مشکل شایع ما در سطح استان است و حتی در مرکز استان هم شاهد وجود این  مشکل هستیم و خوشبختانه با پیگیری‌ها و همراهی‌های پنج نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، عدد و رقم و اعتبارات خوبی در استان به مسئله آب اختصاص پیدا کرده است.

دوستی ادامه داد: در حال حاضر با تلاش‌هایی که انجام شده، پروژه‌های آبرسانی در استان رشد ۶۰۰ درصدی داشته است که در ۲ حوزه تامین آب از طریق آبشیرین‌کن‌ها  و احداث خطوط انتقال تقسیم بندی می‌شود و امیدواریم تا انتهای امسال مردم نمونه‌های مشخص تلاش‌ها را مشاهده کنند.

وی با قول مساعد برای حل مشکل  آب  و آموزش روستای قلات پایین خاطرنشان‌ کرد: لازم است فرماندار بندرعباس مسائل و مشکلات منطقه را جمع بندی کند تا با بررسی دقیق و برنامه‌ریزی، اتفاقات مبارکی برای مردم رقم بخورد و مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید