هرمزگان؛ میزبان دوازدهمین جشنواره «تئاتر بسیج»

سعید نجفیان، قائم‌مقام دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری «تئاتر بسیج» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: روز چهارشنبه 15 دی‌ماه به میزبانی خبرگزاری فارس مراسم رونمایی از آرم لوگوی جشنواره سراسری «تئاتر بسیج» که از این پس به عنوان نشان جشنواره به شکل رسمی و به‌ویژه در سربرگ و سایر اقلام تبلیغی و بصری مورد استفاده قرار خواهد گرفت، برگزار شد.

وی در مورد آخرین اخبار روند اجرایی جشنواره «تئاتر بسیج» گفت: در حال حاضر آخرین مراحل بازبینی استانی این جشنواره در حال برگزاری است و به موازات این اتفاق، آثار نمایشی در استان‌های میزبان در حال اجرای عمومی خود هستند و موظف شده‌اند تا 22 دی‌ماه سال جاری فیلم اجرای اثر نمایشی خود را برای ارزیابی نهایی جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

جمعه///هرمزگان؛ میزبان دوازدهمین جشنواره «تئاتر بسیج»/طراحی آرم لوگوی جشنواره

نجفیان تصریح کرد: از میان آثاری که فیلم اجرای آنها برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود، تعدادی آثار برگزیده برای شرکت در مرحله نهایی دوازدهمین دوره این جشنواره که به میزبانی بندرعباس از 24 تا 28 بهمن برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

قائم مقام دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری «تئاتر بسیج» در ادامه گفت: همچون دوره قبلی این جشنواره که استان کرمانشاه میزبانی آن را به عهده داشت، امسال هم نه‌تنها بندرعباس بلکه سایر شهرستان‌های استان هرمزگان را درگیر جشنواره خواهیم کرد و آثار نمایشی برای استفاده بهینه مردم در سایر مناطق این استان نیز اجرا خواهند داشت.

وی در مورد مسابقه نمایشنامه‌نویسی این دوره از جشنواره نیز گفت: بازخوانی آثار نمایشی متقاضی این بخش نیز توسط هیئت بازخوان متشکل از محمود فرهنگ، احمد جولایی و یدالله وفاداری کار ارزیابی آثار این بخش را در حال انجام هستند که مراحل پایانی خود را نیز در حال سپری کردن است و آثار برگزیده برای تقدیر در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی خواهند شد.

امیرسجاد دبیریان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید