خبر فوری

ساحل بندر چارک در آتش سوخت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرچارک در حوزه غرب استان هرمزگان، بعد از ظهر امروز ساحل بندر چارک در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه دچار حریق شد و قسمت زیادی از این ساحل در آتش سوخت.

حسن روز خوش عضو شورای شهر بندرچارک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: قسمتی از ساحل چارک به علت نامعلومی در آتش سوخت و وجود علف‌های خشک و آتش گرفتن قایق‌های فرسوده در این محدوده منجر به گسترش دامنه این آتش شد.

وی افزود: این آتش بعلت وزش باد شدیدی که تا چند روز آینده نیز ادامه دارد به مدت 3 ساعت با حضور و تلاش نیروهای آتش نشانی شهرداری بندر چارک به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این آتش سوزی هیچگونه خسارات جانی را در برنداشته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید