خبر فوری
پروین پشتکوهی : 400 کارگاه تخصصی تابستانه در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان برگزار شد

پروین پشتکوهی : 400 کارگاه تخصصی تابستانه در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان برگزار شد

هرمزبان – پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از برگزاری 400 کارگاه تخصصی در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان هرمزگان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: در خصوص جمع‌آوری کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیشنهادی را داده بودند که مدیرعامل فرهیخته کانون مراتب اعتراض و عدم کارشناسی این پیشنهاد را به افراد ذی‌ربط اعلام کرده و ان‌شاءالله کاملاً منتفی خواهد بود.

پروین پشتکوهی گفت:  تابستان امسال کلاس‌های بسیار متنوعی را اجرا و بالغ‌بر 400 کارگاه تخصصی را در تمام مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان برگزار کردیم. 159 کارگاه مهارت‌آموزی در راستای شعار سال که اشتغال‌زایی بوده، برگزار شده است.

وی افزود: بسیاری از کارگاه‌ها برای آموزش مهارت زندگی و مهارت اجتماعی به کودکان و نوجوانان بوده  و خوشبختانه تابستان پرباری با حضور پرانرژی کودکان و نوجوانان در سراسر استان داشتیم و اتفاقات خیلی خوبی برای آن‌ها در این تابستان رقم خورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان تصریح کرد: همکاران ما در 16 مرکز فرهنگی هنری ثابت، یک مرکز سیار روستایی و دو  مرکز پستی فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر و با رویکرد “آینده را باید ساخت” و مهارت‌های زندگی برای بچه‌ها فعالیت دارند، برنامه‌های متنوعی برگزار کرده و خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در پایان تابستان در حال آماده شدن برای نیمه دوم سال جاری هستیم و در مهرماه برگزاری بخش استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و همچنین جشنواره استانی شب یلدا و برنامه روز جهانی کودک را خواهیم داشت. این جشنواره‌ها در نیمه دوم مهرماه برگزار می‌شود که در مراکز سراسر استان شاهد آن هستیم و ماحصل آن در بندرعباس به صورت استانی برگزار می‌شود.

پروین پشتکوهی در رابطه با اخبار مربوط به جمع‌آوری کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان کرد:  دراین‌باره پیشنهادی را داده بودند که مدیرعامل فرهیخته کانون مراتب اعتراض و عدم کارشناسی این پیشنهاد را به افراد ذی‌ربط اعلام کردند. وزیر آموزش پرورش و وزیر ارشاد نیز در جریان هستند و این موضوع در حال بررسی است که ان‌شاءالله کاملاً منتفی خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بیان کرد: کانون پرورش فکری، کتابخانه نیست بلکه یک مرکز فرهنگی – هنری است که کودکان در آن آینده خود را می‌سازند و واژه زیان ده  بودن اصلاً برای کانون صلاح نیست؛ چراکه این کانون نسل آینده را تربیت می‌کند و در مورد سود و زیان ده بودن آن به معنای مادی نمی‌توان صحبت کرد. اسم کانون کتابخانه تنها نیست و مربیان کانون کتابدار نیستند .کانون مربیان عاشقی دارد که تمام وجودشان را برای رشد همه‌جانبه کوکان می‌گذارند.
وی ادامه داد: خوشبختانه مدیرعامل بسیار فرهیخته‌ای داریم که در حال پیگیری جدی این موضوع است و این مسئله در مصاحبه ایشان نیز مطرح شده و منتفی خواهد بود. طی روزهای آینده عدم کارشناسی و منتفی شدن این پیشنهاد رسماً اعلام خواهد شد.

پروین پشتکوهی در پایان خاطرنشان: از همه افرادی که در حوزه فرهنگ و هنر دغدغه آینده بچه‌های این سرزمین را دارند و نیز اشراف دارند که کانون چه جایگاه ارزشمندی دارد و چقدر می‌تواند در حوزه رشد، پرورش و شناخت استعداد مؤثر باشد، بسیار سپاس‌گزاریم. کانون همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته و خواهد داشت و می‌تواند همچنان با حضور مربیان دلسوز و عاشقش کار کند و همچنان مآمن خوب و شایسته‌ای برای کودکان و نوجوانان کشور عزیزمان باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید