خبر فوری
یاسر شاه پیری : هنرمندان تئاتر جزیره کیش در مسیر فرهنگسازی و ایجاد نشاط و پویایی گام بردارند

یاسر شاه پیری : هنرمندان تئاتر جزیره کیش در مسیر فرهنگسازی و ایجاد نشاط و پویایی گام بردارند

هرمزبان – یاسر شاه پیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هنرمندان در مسیر فرهنگسازی و ایجاد نشاط و پویایی گام بردارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، یاسر شاه پیری روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی هنرمندان تئاتر جزیره کیش با اشاره به اینکه این معاونت، هنر را مقدم بر فرهنگ می داند اظهار داشت: با توجه به اینکه تئاتر می تواند زنده کننده جامعه باشد انتظار می رود هنرمندان جزیره مشارکت بیشتری برای استفاده از ابزار هنر در فرهنگسازی داشته باشند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سازمان منطقه آزاد این جزیره به سمت رویداد محوری در حال حرکت بوده و برنامه های مختلفی از نیمه دوم سال در حوزه فرهنگسازی در کیش با مشارکت فعال و پویای جوامع و اقشار مختلف مختلف برگزار می شود.

شاه پیری افزود: ترویج سنت ازدواج، مهارت های زندگی، بهره گیری از توان روانشناسان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، ایجاد نشاط و پویایی جامعه، آموزش های کیشوندی، محیط زیست ، روز کیش، توسعه فعالیت های آموزشی از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده در این معاونت است.

وی یادآور شد: در این راستا هنرمندان تئاتر می توانند با تدوین اجراهای مختلف هم سو با این رویدادها و همزمان با آنها، در مسیر فرهنگسازی موضوعات مورد نظر در جامعه به ویژه حوزه کودک و طنز و اعتلای هنر خود گام بردارند و از حمایت های مختلف بهره مند شوند که در این ارتباط اماده دریافت پیشنهادهای اهل هنر هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این سازمان در برنامه های خود استفاده از توان  هنرمندان بومی را در اولویت قرار داده و از هنر تئاتر نیز در برگزاری اجراهای داخل جزیره و  خارج جزیره حمایت می کند.

وی همچنین بر بهره گیری از توان جمعی در پیشبرد اهداف بین هنرمندان و سازمان منطقه آزاد کیش تاکید و اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های تئاتر برای علاقه مندان و استمرار آن، برگزاری جشنواره ها از جمله تئاتر کافه ساحلی و تبدیل آنها به عنوان برند گردشگری از جمله مواردی است که با همکاری ۲ طرف در جزیره قابلیت اجرا دارد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید