خبر فوری
حجت‌الاسلام عبادی زاده : گمرک شهید باهنر در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال تر عمل کند

حجت‌الاسلام عبادی زاده : گمرک شهید باهنر در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال تر عمل کند

هرمزبان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : گمرک شهید باهنر در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال تر عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان  با تاکید بر این نکته که گمرک شهید باهنر باید روی جذب نیروهای بومی تمرکز کند، گفت: استفاده از نیروهای ماندگار، چالش‌های اداره کل گمرک را نیز کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام عبادی زاده اظهار داشت: باتوجه به مشکل فقر و بیکاری استان هرمزگان، جذب نیروی انسانی توسط گمرک باهنر یک ظرفیت برای بهبود اشتغال هرمزگان محسوب می‌شود.

وی، با اشاره به لزوم توسعه گمرک به سمت شرق هرمزگان ابراز داشت: استقرار گمرک در شرق استان هرمزگان باعث دسترسی به آب‌های آزاد خواهد شد که این مهم علاوه بر بهبود شاخص‌های اقتصادی منطقه، در راستای سیاست‌های کلی نظام نیز تعریف می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده یادآورشد: مطالعات کارشناسی استقرار اداره کل گمرک در شرق استان هرمزگان به سرعت آغاز شود تا عملیات اجرایی آن طی سال‌های آینده کلید بخورد.

وی خاطر نشان کرد: کریدور شمال به جنوب یک فرصت برای هرمزگان محسوب می‌شود؛ چراکه بندرعباس مرکز ثقل پشتیبانی از این طرح خواهد بود.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که با بهره‌برداری از این کریدور حجم وسیعی کالا از گمرک‌های هرمزگان تجارت می‌شود، تصریح کرد: گمرک‌ها باید بتوانند موازی با این پروژه خود را توسعه و ارتقای دهند تا پاسخگوی تجارت درنظر گرفته شده باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطر نشان کرد: با توجه به چالش‌های اقتصادی موجود در سطح استان هرمزگان، گمرک باهنر باید در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف فعال‌تر عمل کند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید