خبر فوری
جمهوری اسلامی ایران تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مردم و زیرساخت های سوریه را محکوم کرد

جمهوری اسلامی ایران تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مردم و زیرساخت های سوریه را محکوم کرد

هرمزبان – سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ، تجاوز ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی تجاوز بامداد روز جاری ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه این تجاوز جدید ارتش آمریکا علیه مردم سوریه را یک اقدام تروریستی علیه گروه‌های مردمی و مبارز مخالف اشغالگری توصیف وهرگونه وابستگی آنان را به جمهوری اسلامی ایران تکذیب کرد.

کنعانی گفت: استمرار حضور نظامیان آمریکایی در بخش‌هایی از خاک سوریه، برخلاف قوانین بین‌المللی و ناقض حاکمیت ملی این کشور بوده و اشغالگری به شمار می‌رود و بر این اساس می‌بایست فوراً سوریه را ترک نموده و به غارت ثروت‌های نفتی و غلات این کشور خاتمه بخشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین ادعای مبارزه با تروریسم را صرفاً بهانه‌ای برای ادامه اشغالگری دانست و تصریح کرد: اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر ایجاد داعش توسط آمریکا، هنوز از افکار عمومی مردم منطقه پاک نشده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید