مختار سلحشور : زمین لرزه اهل فارس در هرمزگان بدون خسارت بود

مختار سلحشور : زمین لرزه اهل فارس در هرمزگان بدون خسارت بود

هرمزبان – مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: زمین لرزه چهار ریشتر اهل فارس همانطور که انتظار می‌رفت تا این لحظه بدون خسارت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مختار سلحشور افزود: زمین لرزه‌هایی با شدت چهار ریشتر به طور معمول بدون خسارت هستند و با این وجود ارزیابی‌ها توسط نیروهای این جمعیت انجام شد و گزارشی از بروز خسارت نرسیده است.

وی اشاره کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر هرمزگان با این وجود در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز امداد و خدمات لازم را بدهند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی چهار ریشتر ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه امروز شنبه حوالی شهر اهل استان فارس را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین و طول جغرافیایی ۵۳.۷۴ و عرض جغرافیایی ۲۷.۰۹ بوقوع پیوسته است.

شهرهای اهل و اشکانان فارس با ۱۶ و ۲۰ کیلومتر و شهر بندرمقام استان هرمزگان با ۲۸ کیلومتر فاصله تا کنون زمین لرزه نزدیکترین شهرها به زلزله بوده اند.

بندرعباس مرکز استان هرمزگان نیز با مرکز زمین لرزه ۲۵۱ کیلومتر فاصله و شیراز مرکز استان فارس ۳۰۵ کیلومتر فاصله داشته اند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید