خبر فوری

مبلغ قرارداد قايدي با استقلال فاش شد

هرمزبان -سایت اماراتی اسپورت امروز خبری منتشر کرد که در آن مبلغ انتقال قرضی قایدی به استقلال مشخص شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهدی قایدی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شباب الاهلی امارات بعد از جدایی از این تیم با مسئولان باشگاه استقلال تهران به توافق رسید و با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به استقلال برگشت تا یکی از خرید‌های مهم برای آبی پوشان پایتخت باشد.
مسئولان باشگاه استقلال برای برگرداندن قایدی به این تیم مبلغی را به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کردند. از همین رو سایت «اسپورت» امارات امروز خبری منتشر کرد و به استناد از آمار سایت ترانسفر مارکت مبلغ پرداختی استقلال به شباب الاهلی بابت یک فصل جذب قایدی را فاش کرد.
طبق اعلام این رسانه اماراتی، باشگاه استقلال برای جذب یک ساله قایدی مبلغ 1.1 میلیون درهم (حدود 9 میلیارد تومان) به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کرده است.
مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین بازی خود برای این تیم برابر ملوان بندر انزلی پایش به گلزنی باز شد و موفق شد برای استقلال گلزنی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید