خبر فوری
شیخ مستطاب یعقوب شمس : موانع پیش روی فعالیت بخش خصوصی برداشته شود

شیخ مستطاب یعقوب شمس : موانع پیش روی فعالیت بخش خصوصی برداشته شود

هرمزبان – شیخ مستطاب یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش گفت: دستگاه های اجرایی و متولی اعطای مجوزها، موانع پیش روی فعالیت بخش خصوصی را بردارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، شیخ مستطاب یعقوب شمس ، در خطبه های نماز جمعه اهل سنت جزیره کیش با بیان اینکه همواره بخش خصوصی به عنوان بازیگر بزرگی اقتصاد هر جامعه و منطقه ای محسوب می شود و اگر عملکرد خوبی داشته باشد توسعه متوازن در آن کشور اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: در کیش نیز  به واسطه منطقه آزاد بودن آن بخش خصوصی همواره پایه و اساس اقتصاد این جزیره بوده و لازم است سازمان منطقه آزاد بیش از گذشته در راستای رفع موانع فعالیت این سرمایه گذاران تلاش کند.

شیخ یعقوب شمس افزود: در هر کشور و جامعه ای که دولتمردان بیشتر به بخش خصوصی اعتماد کرده اند نتایج پر ثمری توسعه اقتصادی دیده شده و انتظار می رود این اعتماد در جزیره کیش نیز پررنگ تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح یکشنبه های سیاه توسط بخش خصوصی کیش اظهار داشت: در این طرح سرمایه گذاران رستوران ها و مراکز پذیرایی جزیره به صورت خود جوش تخفیفات ویژه ای به کیشوندان و مسافران ارایه کردند که این گام نشان دهنده نقش بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید