خبر فوری

شناور تفریحی «سانی» برای تعمیرات دوره ای در اسکله مجتمع کشتی سازی ایزوایکو پهلو گرفت

هرمزبان – شناور مسافربری تفریحی “سانی” برای حضور در رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جهت انجام تعمیرات دوره ای وارد “درای داک” مجتمع کشتی سازی ایزوایکو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، این شناور با طول ۱۷۲ متر، عرض ۲۳ متر و آبخور ۵.۸ متر بزرگترین شناور کروز موجود در کشور است که تحت مالکیت شرکت مکین دریای کیش می‌باشد.

براساس این گزارش، شناور تفریحی مسافری سانی با دارا بودن ۹ طبقه، ۷۷ کابین مسافری و ۱۱۰ اتاق در مجموع ۴۱۷ تخت اقامتی در خود جای داده که امکان پذیرش بیش از ۵۰۰ مسافر را دارد.

سه هزار و ۵۰۰ متر فضای رستورانی، ۲ سالن سینما، اتاق مطالعه، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این شناور می‌باشد که جهت حضور در رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهیا می‌شود.

این کشتی قابلیت جابجایی همزمان ۲۵۰ خودرو با سرنشین را داراست و برای سوار و پیاده شدن مسافران علاوه بر رمپ انتهایی، ۸ درب جانبی نیز در قسمت های مختلف کشتی تعبیه شده تا تخلیه بار و سوار و پیاده شدن مسافران به سهولت امکان پذیر باشد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید