خبر فوری

پرویز سروری بعنوان نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شد

هرمزبان – با رأی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پرویز سروری به سمت نایب‌ رئیس و رضا داوری به عنوان دبیر شورای ائتلاف انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از مشرق نیوز، در جلسه ۲۶ مرداد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پرویز سروری به سمت نایب‌ رئیس و رضا داوری به عنوان دبیر شورای ائتلاف انتخاب شدند.

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اعلام این خبر افزود: در این جلسه که به ریاست حدادعادل تشکیل شد وی با تشکر از زحمات بی‌شائبه آقای سروری علت این تغییر را اشتغال ایشان در مسئولیت نایب‌رئیسی شورای شهر و ریاست شورای عالی استان‌ها دانست و تأکید کرد: شورا از تجربه و تلاش‌های ایشان در مسئولیت نایب‌رئیسی بهره خواهد برد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه که حجت‌الاسلام تقوی نیز حضور داشت، دقایقی در توانایی‌های آقای داوری به ایراد سخن پرداخت، همچنین پورابراهیمی گزارشی از شروع فعالیت کمیته اقتصادی ائتلاف ارائه داد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید