خبر فوری

فاز نخست شرکت صبا فولاد خلیج فارس در مراحل پایانی اجرا است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی از تحقق ۱.۵ میلیون تن فولاد از ۱۰میلیون تن استان تا بهمن ماه سالجاری خبر داد و گفت: فاز اول پروژه شرکت صبا فولاد خلیج با تولید ۱.۵ میلیون تن آهن اسفنجی (بریکت گرم) با اشتغال ۳۵۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه با سرمایه شرکت سرمایه گذاری و صندوق بازنشستگی کشوری انجام شده و در حال حاضر با پیشرفت ۹۳ درصد در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در مراحل پایانی اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت صبا فولاد خلیج فارس در مرحله قسمت سرد و گرم تجهیزات و ماشین آلات  است و طبق برنامه ریزی های بعمل آمده شاهد افتتاح و راه اندازی آن در بهمن ماه سالجاری خواهیم بود.

قاسمی عنوان کرد: در صورت راه اندازی این طرح شاهد افتتاح اولین واحد تولید بریکت گرم (HBI ) با رویکرد صادراتی در استان خواهیم بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید