خبر فوری

تیم فوتسال صنایع هرمزگان 7 بر 4 مغلوب مس سونگون شد

هرمزبان – در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم صنایع هرمزگان درسالن فجر بندرعباس به مصاف تیم مس سونگون رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تیم مس سونگون با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم و تیم صنایع هرمزگان با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار داشتند که نزدیکی امتیازات حساسیت این دیدار را بالاتر برده بود.

شاگردان هادی بزوال تا دقیقه ۱۰بازی  بدون ترس در برابر تیم مس سونگون پیش رفتند و چند فرصت گلزنی به دست آوردند اما توپ های آن ها با بدشانسی وارد دروازه نشد.
در دقیقه های ۱۰ و ۱۲ بازی «مهدی جاوید»۲ بار دروازه صنایع را بازکرد و در ادامه نیمه نخست فشار حملات صنایع هرمزگان کم نشد اما در دقیقه ۱۶ روی ضدحمله برای بار سوم دروازه آن ها باز شد و «حسین سبزی» برای بار سوم دروازه نماینده هرمزگان را باز کرد.

در دقیقه ۱۸ بازی این «مهدی جاوید» بود که هتریک کرد و گل چهارم را برای صنایع هرمزگان به ثمر رساند.

تیم صنایع هرمزگان در اواخر نیمه نخست به گل رسید و «جعفر نجفی» برای این تیم گلزنی کرد تا نیمه نخست ۴ بر یک  به سود مس سونگون ورزقان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم صنایع هرمزگان به گل رسید و «حسین رحیمی» دومین گل را برای صنایع به ثمر رساند؛ در ادامه بازی  «سالار آقاپور» گل پنجم را برای مس سونگون زد تا دوباره فاصله گل ها بیشتر شود.

در دقیقه ۳۴ بازی بود که گل ششم برای مس سونگون رقم خورد و «بلال اسماعیلی» این گل را برای مس زد.
هادی بزوال سرمربی تیم صنایع هرمزگان در پنج دقیقه پایانی دست به پاور پلی زد تا شاید بتواند فاصله گل خورده را کم کند که در دقیقه ۳۶ بود که «علی جوذری» گل سوم را برای صنایع هرمزگان زد و «محمد بنی اسدی» در دقیقه ۳۸ گل چهارم را برای صنایع هرمزگان زد تا فاصله برتری مس سونگون تنها به ۲ گل برسد.

در ادامه این «سالار آقاپور» بود که گل هفتم را برای مس سونگون زد و در پایان مس سونگون با نتیجه ۷ بر ۴ بازی به سود خود تمام کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید