خبر فوری

سردار احمد وحیدی وزیر کشور: لزوم ساماندهی طرح جامع گلزار شهدای کرمان

هرمزبان – وزیر کشور با حضور در گلزار شهدا به شهیدان و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، احمد وحیدی وزیر کشور در حسینیه شهدا با حضور مسئولان گلزار شهرداری و بنیاد شهید در جریان طرح جامع توسعه گلزار شهدای کرمان قرار گرفت.

وی با تأکید براینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، اقدامات ضروری و اولیه باید در اولویت قرار گیرد، افزود: یکی از موارد، تعریض و ساخت معابر جدید است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: درباره طرح گفتگو انجام شده و در گفتگوهای جزئی‌تر با شهرداری و مسئولان گلزار راهکارهای لازم ارائه خواهد شد تا محیط بهتری برای زائران فراهم شود.

وحیدی با بیان اینکه در اجرای طرح جامع گلزار شهدا، هم‌زمان با اقدامات لازم برای بهسازی معابر، باید سرویس بهداشتی و کف‌سازی نیز اجرا شود، ادامه داد: برای پارکینگ نیز باید اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد تا مردم برای پارک خودرو، دچار مشکل نشوند.

همچنین وزیر کشور با خانواده شهید عبدالله عرب نژاد دیدار و گفتگو کرد.

وحیدی در این دیدار دیدن خانواده شهدا را برکت دانست و گفت: ما هرچه از برکت خون خون شهدا داریم و خانواده شهدا چشم چراغ ملت و پیام آور و پیام رسان هستند.

شهید عرب نژاد سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید