خبر فوری

اعزام گروه نمایشی لیبوک جاسک به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

عبدالرحمن لشکری‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جاسک اظهار کرد: گروه نمایش لیبوک جاسک نماینده تئاتر هرمزگان به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعزام شد.

وی افزود: گروه نمایش لیبوک یکی از افتخارات تئاتر هرمزگان است که در سال 94 با نمایش خیره‌کننده آن «کی گفت آری، کی گفت نه» مخاطبین و هیأت داوران را متحیر ساختند و به جشنواره فجر راه پیدا کردند.

لشکری‌زاده ادامه داد: امسال نیز در سال 95 باز هم گروه نمایش لیبوک جاسک در تئاتر هرمزگان خیره‌کننده ظاهر شد و با کار زیبای دون کامیلو با رأی نهایی هیأت داوران برای دومین بار متوالی جواز حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را کسب نمود و هم‌اینک این گروه نمایشی جهت حضور به دبیرخانه جشنواره معرفی و در استان فارس، شهرستان شیراز حاضر شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک گفت: تئاتر جاسک پیشینه‌ای بسیار بلند در استان هرمزگان دارد اما متاسفانه در برهه‌ای از زمان هویتش را از دست داده بود تا اینکه به همت هنرمندان با استعداد، دلسوز و پای کار جاسکی در عرصه تئاتر، بار دیگر توانستند هنر صحنه‌ای این شهرستان را به روزهای آرمانی خود برگردانند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، شهرستان جاسک پس از 17 سال توانست در حوزه تئاتر مجوز حضور در جشنواره استانی کسب کند و در اولین حضور به عنوان گروه اول به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *