خبر فوری
حوریه حاجی زاده: محتوای آموزشی باید ساده ، مفهومی ، سازماندهی شده و قابل ارزشیابی باشد

استقرار سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش

هرمزبان – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از استقرار سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به عنوان تنها متولی و مرجع انحصاری تعلیم و تربیت کودکان زیر هفت سال ( بدو تولد تا پایان ۶ سال تمام ) در آموزش و پرورش خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، حوریه حاجی زاده با اشاره به اساسنامه و آیین نامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ، مصوبه جلسه ۸۳۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اظهار کرد : به منظور انسجام بخشی و یکپارچگی در سیاست گذاری ، نظارت بر تاسیس و اداره کودکستان های تربیت و نگهداری کودکان از بدو تولد تا پایان شش سالگی ، به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک واگذار شد واین سازمان تنها مرجع قانونی صدور مجوز تاسیس و اداره و انحلال کودکستانها و مراکز پیش دبستانی تربیت و نگهداری کودکان است .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: بر اساس اساسنامه و آیین نامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه ی مؤسسین کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی موظفند ظرف حداکثر شش ماه از ابلاغ آیین‌نامه نسبت به تطبیق خود و دریافت مجوز ادامه فعالیت ، به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک واقع در ادارات آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

وی تاکید کرد : مؤسسینی که نسبت به دریافت مجوز از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اقدام ننمایند مجوز قبلی آنان ابطال و فعالیت آنان کاملا غیرقانونی تلقی خواهد شد و قادر به ادامه فعالیت نمی باشند .

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید