خبر فوری

محمد صفایی : علت دستگیری سید مصطفی تاج زاده روشن و شفاف بیان شود

هرمزبان – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جریان‌های سیاسی صرفاً به علت وابستگی افراد از جنایات یا جرم آنها چشم پوشی می‌کند و از فرد خاطی حمایت به عمل می‌آورند.

محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با دستگیری سید مصطفی تاج زاده و حمایت‌های زنجیره‌ای اصلاح طلبان از او بدون در نظر گیری مسائل امنیتی و قضائی گفت: در کشور باید قانون حاکم باشد و قرار نیست یک نفر هر گونه رفتاری داشته باشد، اما مورد مواخذه قرار نگیرد.

وی تاکید کرد: حتماً دستگاه‌های امنیتی و قضائی به مسائل روشنی رسیده اند که این اقدام صورت گرفته است وقتی کسی تخلفی کند باید با او برخورد شود. در غیر این صورت نظام اجتماعی دچار اخلال خواهد شد.

صفایی در پاسخ به این سوال که چرا جریان‌های سیاسی بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی و قضائی در برابر موضوعات موضع می‌گیرند، گفت: این نوعی سیاست زدگی در جامعه ایران است چرا که منهای در نظر گرفتن اینکه فرد چه تخلفی کرده است صرفاً به علت وابستگی به جریانی خاص از جنایت یا جرم چشم پوشی می‌شود و حتی از فرد خاطی حمایت صورت می‌گیرد.

نماینده مردم گناباد تاکید کرد: باید در پاسخ به این سیاست زدگی روشنگری انجام شود، علت دستگیری تاج زاده باید روشن و شفاف بیان شود تا جامعه از جزئیات آن مطلع باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید