استاندار هرمزگان با صدور حکمی شیرزاد عزتی را به عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار هرمزگان منصوب کرد.

معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار هرمزگان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس  و  به نقل از استانداری استان هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور حکمی شیرزاد عزتی را به عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار هرمزگان منصوب کرد.

در متن حکم استاندار هرمزگان خطاب به شیرزاد عزتی آمده است: با استعانت از خداوند منان و نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون روابط عمومی و تشریفات پست ردیف 10 – 29 سازمان مصوب استانداری منصوب می شوید.

امید است در پرتو عنایات الهی و با جدیت و پشتکار در راستای منویات مقام عظمای ولایت، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

گفتنی است، شیرزاد عزتی سوابقی همچون مدیریت روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان و ریاست خانه مطبوعات استان را در کارنامه دارد.

پیش از این سعیدالله مبارکی معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار هرمزگان بود که با حکم استاندار هرمزگان به عنوان معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان منصوب شد.

نهادهای فرهنگی با هماهنگی و همدلی در راستای ترویج و تقویت امور فرهنگی گام بردارند

حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی با امکانات بسیار محدود خود توانسته به‌خوبی انجام وظیفه کند.

وی با اشاره به دغدغه های رهبری در مباحث فرهنگی بیان‌داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که من حاضرم در مباحث فرهنگی جانم را فدا کنم نشان می‌دهد فرهنگ تا چه حد برای رهبری معظم انقلاب مهم است و ما نیز این حوزه را باید جدی بگیریم.

صفایی حائری گفت: در مورد مسائل فرهنگی دغدغه داریم و معتقدیم نهادهای حوزه فرهنگ باید با هماهنگی و همدلی در راستای ترویج و تقویت امور فرهنگی گام بردارند از این رو لازم است ابتدا اهداف ما در حوزه فرهنگی شفاف و روشن باشد و پس از آن با تشریک مساعی این اهداف را محقق کنیم.

آموزش بیش از 500 فراگیر قرآن کریم در شهرستان بندرلنگه

حسین صفری از آموزش بیش از 500 قرآن آموز در شهرستان بندرلنگه خبرداد و اظهار داشت: این فراگیران دانش آموز مقطع دبستان تا متوسطه هستند.

وی بیان‌داشت: در این دوره‌ها 20 مربی برای امر حفظ قرآن کریم فراگیران تلاش می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه گفت: دوره‌های حفظ قرآن کریم هر سه ماه یکبار برپا و پس از پایان آن ، آزمون تعیین سطح برگزار می‌شود.

تجلیل از 10 مربی فعال قرآنی در شهرستان میناب

حجت الاسلام منصور هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از 10 مربی فعال قرآنی شهرستان میناب تجلیل کرد.

وی در این مراسم ضمن یادآوری اهمیت تعلیم و تعلم قرآن کریم گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند که بهترین شما کسی است که قرآن را تعلیم گیرد و تعلیم دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان افزود: قرآن کتاب انسان سازی برای همه سنین و ادوار است.

کتابخانه محدثه قشم با سه هزار و 400جلد کتاب افتتاح شد

بهرام پوراشرف با اهمیت دانستن وجود کتابخانه‌ها در مدارس و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: با حضور مسئولان استانی و شهرستان،کتابخانه دبیرستان دخترانه دوره دوم محدثه قشم با اعتبار270 میلیون ریال و در فضایی 53 متر مربع افتتاح شد.

وی بیان‌داشت: این کتابخانه دارای 3 هزار و 400 جلد کتاب با عناوین مختلف درسی و کمک درسی پایه‌های اول تا چهارم متوسطه دوره دوم است.

مدیر آموزش و پرورش قشم تصریح‌کرد: مجهز بودن به وسایل سرمایشی، میز، کمد کتابخانه، صندلی، تابلو هوشمند و دیگر موارد، این کتابخانه را به یکی از بهترین کتابخانه‌های مدارس آموزش و پرورش قشم تبدیل کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید