خبر فوری
به مناسبت صعود تیم فوتبال ستارگان بستانو، مراسم تجلیل از بازیکنان، کادر فنی و حامیان این تیم در دبستان امام سجاد(ع) روستای بوستانو برگزار شد.

مراسم تجلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال بوستانو برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت صعود تیم فوتبال ستارگان بستانو، شامگاه دوشنبه مراسم تجلیل از بازیکنان، کادر فنی و حامیان این تیم در دبستان امام سجاد(ع) روستای بوستانو برگزار شد.   

در این مراسم بخشدار بخش مرکزی و دهیاران و اعضای شورای اسلامی بوستانو، نایب‌رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان، مسؤول اجرایی کمیته مسابقات هیات، رئیس هیات والیبال استان هرمزگان واهالی روستای بستانو حضور داشتند.

نایب‌رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان تیم ستارگان بستانو وصعودشان به مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور گفت: این کار در نوع خود بی‌نظیر است و در ورزش استان باید از این همایش‌ها بیشتر برگزار شود.

علی خواجه‌فینی بیان داشت: از زمانی که عباس امینی‌زاده سکان فوتبال استان را به دست گرفته و بیش از چهارماه از آن نمی گذرد، با کمک اعضای کمیته‌های مختلف و یک برنامه‌ریزی منسجم تحول خوبی در فوتبال استان ایجاد شده است که اگر همکاری و مشارکت باشگاه‌ها تداوم داشته باشد آینده درخشانی برای فوتبال استان در پیش خواهد بود.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های مردمی مثل ستارگان بوستانو و دیگر باشگاه‌ها که در استان با کمک و حمایت مردم فعالیت می‌کنند و در مسابقات لیگ کشوری که هزینه‌های بالایی دارد با مشکل مالی روبرو می‌شوند می‌طلبد که از سوی شرکت‌ها و مسؤولان حمایت شوند چراکه بدون حمایت نمی‌توانند ادامه فعالیت دهند.

نایب‌رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان افزود: از سوی رئیس هیات فوتبال جلسه‌ای در همین رابطه تشکیل شد که به‌زودی نتایج را آن برای حمایت از این تیم اعلام خواهیم کرد.

خواجه‌فینی بیان کرد: با استاندار هرمزگان در زمینه حمایت از این تیم رایزنی‌هایی انجام شده است که با توجه به حمایت آقای جادری از ورزش، نتیجه خواهد داد.

در ادامه رئیس هیات والیبال استان هرمزگان اظهار داشت: ورزش یکی از عوامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و امروز تمام نهادهای بین‌المللی در جهان برای توسعه بخش‌های مختلف ورزش تلاش می‌کنند.

فریدون الهامی ضمن تقدیر از کادر فنی و بازیکنان تیم بستانو گفت: جای بسی خوشحالی است که در یک روستا به مسائل فرهنگی و ورزشی اهمیت داده می‌شود و همه اهالی این روستا در موفقیت تیمشان مشارکت می‌کنند و حتی حاضر می‌شوند برای حمایت از تیم بلیط بخرند و وارد ورزشگاه شوند.

وی عنوان کرد: همین‌طور که مردم با حمایت از باشگاه موجب موفقیت آن می‌شوند مسؤولان نیز باید در تجلیل و جشن این باشگاه حضوری فعال داشته باشند چراکه حضور آنها باعث انگیزه و دلگرمی برای دست‌اندرکاران باشگاه و بازیکنان و کادر فنی و مردم ورزش‌دوست اهالی می‌شود وموفقیت یک تیم در استان موفقیت برای همه است و برای مردم جای نگرانی دارد و البته جای ناامیدی ندارد و امیدواریم مسؤولان بیش از این به ورزش روستا و بخش‌ها توجه کنند.

الهامی با اشاره به عدم حمایت از باشگاه آلومینیوم و آذرخش بیان داشت: تیم‌های فوتبال و والیبال آلومینیوم هرمزگان چندین سال در لیگ برتر فعالیت داشتند و باعث شد که نسل جوان با رغبت در میادین و سالن مسابقات حضور داشته باشد، عدم حمایت از این تیم‌ها به جایی رسید که این دو تیم از لیگ برتر سقوط کنند و دیگر آن شور وهیجان در میان جوانان استان دیده نشود چراکه دیگر در لیگ برتر تیمی از آلومینیوم نیست و تیم فوتسال آذرخش نیز با همین مشکل روبروست که نزدیک بود امسال از لیگ برتر به خاطر عدم حمایت کنار بکشد.  

رئیس هیات والیبال استان هرمزگان تصریح کرد: اسپانسرها ومسؤولان استان بخود آیند ونگذارند چرخ ورزش استان که با بودن همین باشگاه‌ها و ورزشکاران تشکیل شده است از حمایت آنان دریغ کنند. 

امام جمعه اهل سنت بندرعباس در این مراسم با اشاره به قدردانی و تجلیل از همه افراد در همه شغل‌ها خصوصا ورزش گفت: اگر از نسلی که آینده‌ساز است تجلیل شود این قدردانی می‌تواند انگیزه را در نسل جوان دوچندان کند و این قدردانی‌ها در جامعه ما فرهنگ ونهادینه خواهد شد و جامعه‌ای پویا خواهیم داشت که نسل آن باانگیزه باشد.

شیخ محمدصالح پردل افزود: استعدادهای برتر در جامعه با همین تجلیل‌ها شکوفا می‌شوند و سعی براین باشد که با مهرورزی و ایجاد نشاط، استعدادها را در جامعه به باروری تبدیل کنیم و نگاه‌مان یک نگاه بزرگ به فرزندانمان باشد وهیچگاه آن‌ها را تحقیر و کوچک نکنیم و اگر انگیزه را در کودکانمان بالا ببریم آنها وقتی بزرگ شدند در جامعه سرخورده نخواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: مشارکت در امر ساخت و ساز در ورزش می‌تواند کمک بزرگی برای جلوگیری از معضلات اجتماعی شود و همه کمک کنند تا روز به روز بر ایجاد ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها در شهر و روستا افزوده شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، در پایان این مراسم از بازیکنان، مربیان، کادر فنی، هواداران و حامیان باشگاه ستارگان بستانو تجلیل به‌عمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید