خبر فوری

بدمينتون بازان اعزامي به مسابقات آسياي ميانه از استانهای کرمان، مرکزی و خرسان رضوی

هرمزبان -در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان، چهار نفر برای شرکت در رقابت‌های آسیای میانه مشخص شدند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیای میانه در زنجان برگزار شد.

این مسابقات با حضور 12 نفر در رده سنی کمتر از 17 سال و 9 نفر در رده سنی کمتر از 15 سال برگزار شد که در پایان چهار نفر انتخاب شدند.

محمد گلچین از خراسان رضوی و عادل صورتی از کرمان در رده سنی کمتر از 15 سال و امیرعلی احمدلو از مرکزی و محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی در رده سنی کمتر از 17 سال برای شرکت در مسابقات آسیای میانه انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان با اشاره به شرایط خوب شاگردانش برای حضور در رقابت‌های آسیای میانه گفت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی بودند و سعی می‌کنیم ملی پوشان را به آمادگی‌ مطلوب برسانیم.

دو اردو در زنجان و یک اردو در مشهد برگزار خواهیم کرد و 20 مرداد ماه از مشهد برای حضور در رقابت‌های آسیای میانه اعزام خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید