خبر فوری
بمنظور کمک به زیر ساخت ها ومساعدت صنایع غرب استان به ورزش و باشگاهها و تیم های ورزشی جلسه ای به ریاست استاندار هرمزگان و با حضوردانشور مدیرکل ورزش وجوانان ومدیران و مسئولین شرکت ها و صنایع غرب استان هرمزگان در سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزارشد.

صنایع غرب استان باید به کمک ورزش استان بشتابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دراین جلسه دکترجادری ضمن اهمیت و نقش ورزش ازمدیران صنایع غرب استان خواست که جامعه ی ورزش و اداره کل ورزش وجوانان را تنها نگذارند وباید صنایع غرب استانبه اداره کل ورزش وجوانان و هیئت ها ی ورزشی مساعدت نمایند.

زیرا اگر مشکلات مالی ورزشکاران مابرطرف شود قطعاً کمک زیادی به سلامتی جامعه ،خالی بودن تخت های بیمارستان ها و کاهش بزهکاری ها و نابهنجاری های اجتماعی کمک های زیادی خواهد کرد.

وبرای ما قابل قبول نیست که صنایع این استان مالیت ها و عوارض و کمک های خود را به سایر استان ها انجام دهند و ورزش استان را تنها بگذارند.

در این جلسه مقرر گردید کارگروهی بمنظور سامانئهی کمک های مالی به ورزش با حضور چند تن از مدیران و مسئولین استانداری هرمزگان ودانشور مدیر کل ورزش وجوانان تشکیل گردد تا نحوه و میزان این کمک ها به تیم هایی که دچار مشکل می باشند صورت گیرد.

در ادامه جلسه دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان اظهارداشت:انتظار داریم که عزیزان شرکت های دولتی وخصوصی مانند سایر استان های کشور ،ورزش استان را دریابند و مشکلات مالی هیئت ها و باشگاهها را تا آنجایی که می توانند برطرف نمایند.

متولی ورزش وجوانان افزود: براساس مصوبه ی مجلس کمک هایی که اشخاص حقیقی و حقوقی به تکمیل پروژه های عمرانی و ورزش ادارات کل ورزش وجوانان و هیئت های ورزشی می نمایند به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی در برنامه ی ششم توسعه مصوب شده است.

همچنین براساس ماده 53 قانون ادارات می توانند یک درصد از اعتبارات خودرا بمنظور توسعه ی ورزش اختصاص دهند که از این میزان 40درصد برای ورزش کارکنان همان دستگاه و30درصد جهت توسعه ی ورزش دانش آموزی به حساب اداره کل آموزش وپرورش و30درصد جهت توسعه ی ورزش استان به حساب ادارات کل واریز می شود و امیدوارم همه ی عزیزان مساعدت نمایند تا این 2مصوبه که کمک زیادی به توسعه ی ورزش در استان خواهد داشت از سوی ادارات و شرکت های خصوصی محقق گردد.

در پایان چند تن از مدیران دستگاههای اجرایی و مهندس اکرمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار و دکتر اخلاقی پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری به تکالیف و وظایف قانونی صنایع غرب مبنی بر کمک به ورزش استان مانند سایر استان های کشور مثل اصفهان،کرمان،خوزستان ،تبریز وتهران و سایر نقاط تاکید نمودند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید