خبر فوری
محمدرضا رضانیا : بیش از ۶ تن موادغذایی فاسد در کیش معدوم سازی شد

محمدرضا رضانیا : بیش از ۶ تن موادغذایی فاسد در کیش معدوم سازی شد

هرمزبان – محمدرضا رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: کارشناسان این مرکز در ماه گذشته طی بازرسی‌های بهداشتی ۶ هزار و ۳۲۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را معدوم سازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمدرضا رضانیا اظهار داشت: کارشناسان این مرکز طی خرداد ماه یک هزار و ۴۹۲ مورد بازرسی از اصناف  انجام دادند و از این تعداد ۸۲۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۳۰ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۲۳۴ مورد بازدید از غرفه‌های آرایشی و بهداشتی انجام شد.

وی افزود: ۱۲۰ مورد کلرسنجی، ۱۵ مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، ۱۶ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی، ۲۴ مورد نمونه برداری از نان، ۵۷ مورد صدور صلاحیت بهداشتی و صدور ۸۴۸ کارت بهداشتی از مهمترین اقدامات انجام گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط است.

رضانیا با بیان اینکه در این مدت ۶ مرکز متخلف به دادگاه معرفی شد اضافه کرد: در این بازدیدها بازرسان بهداشت محیط از دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌کنند و ۵۶۲ مورد سنجش توسط این دستگاه‌ها انجام شد.

وی  رعایت اصول بهداشتی را در کنترل بیماری کرونا موثر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه اکنون جزیره کیش به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد، لازم است مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون خود به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش از مردم خواست شکایات خود در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف را با شماره‌های ۱۹۰ و ۴۴۴۲۳۳۱۱ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید