خبر فوری
مصطفی نادعلی نژاد : یکی از مصدومان حین فرار از زلزله در کیش جان خود را از دست داد

مصطفی نادعلی نژاد : یکی از مصدومان حین فرار از زلزله در کیش جان خود را از دست داد

هرمزبان – مصطفی نادعلی نژاد گفت: صبح امروز در جریان وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در نزدیکی جزیره کیش ۳۱ نفر حین فرار از زلزله مصدوم شدند که یک تن آنها جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مصطفی نادعلی نژاد رییس بیمارستان تخصصی جزیره کیش روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در زمین لرزه صبح امروز ۳۱ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند که مصدومیت تمامی آنها به علت ترس از زلزله و فرار از این اتفاق بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۹ تن از مصدومان مرد و ۱۲ نفر نیز زن هستند اظهار داشت: عمده این آسیب دیدگی های افراد مراجعه کننده به بیمارستان پیچ خوردگی و زخم های سطحی است.

مصطفی نادعلی نژاد یادآور شد: اما چهار تن به علت سقوط از ارتقاع دچار شکستگی شده اند که یک نفر از این افراد به علت سقوط از طبقه سوم دچار ضربه‌ مغزی، شکستگی و خونریزی شده بود و علی رغم انجام عملیات درمانی در اتاق عمل به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه بقیه مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند افزود: تمام نیروهای بیمارستان این جزیره در حالت آماده باش هستند و فراخوانی آنان برای حضور در مواقع ضروری انجام شده است.

به نقل مرکز لرزه نگاری کشور، این زلزله در طول جغرافیایی ۵۴.۳ و عرض جغرافیایی ۲۶.۵۲ در عمق ۲۲ کیلومتری زمین رخ داده که  این زمین لرزه در ۲۳کیلومتری بندر چارک ، ۲۵کیلومتری جزیره کیش و ۵۵کیلومتری جناج بستک بوده است.

نزدیک ترین مراکز استان به زلزله ۲۱۶کیلومتری بندرعباس و ۳۸۲کیلومتری شیراز فارس بوده و هنوز گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است اما طی ۱۰ روز گذشته این منطقه بارها شاهد زمین لرزه بوده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید