خبر فوری

مجتبی قهرمانی: بدنبال حل مشکات قضایی و حقوقی شرکت های دانش بنیان هستیم

هرمزبان –  مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از شرکت های تولیدی و دانش بنیان، از آمادگی کامل این دستگاه برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجتبی قهرمانی پس از بازدید از شرکت هرمز برکه که اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی در کشور است، چهارشنبه شب در نشست با مدیران این شرکت اظهار داشت: پیشرفت در عرصه علم و فناوری از اساسی ترین ارکان رشد و تعالی کشور و مقدمه شکل گیری ایرانی قوی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر آن تأکید دارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و تأکیدهای رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم اهتمام مسئولان قضایی در جهت تحقق شعار سال، افزود: اولویت دادگستری استان هرمزگان در سال پیش رو بر حمایت از واحدهای تولیدی و دانش بنیان متمرکز خواهد بود.

قهرمانی یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای گره گشایی از مشکلات فعالان عرصه تولید و فناوری چه به صورت کلی و چه به صورت موردی استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید