خبر فوری
یوسفی خوش قلب : شاهد رشد جهشی علوم پدافندی هستیم

محمد یوسفی خوش قلب : شاهد رشد جهشی علوم پدافندی هستیم

هرمزبان – محمد یوسفی خوش قلب معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز در مجموعه پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، گفت: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز(چهارشنبه) از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد و در این بازدید توان رزمی، آمادگی دفاعی، میزان سرعت عمل و هوشیاری فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی را در برابر هرگونه تهدید و جنگ هیبریدی-ترکیبی دشمن مورد ارزیابی قرار داد.

وی گفت: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری راهبردهای عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، موجب اقتداری شگرف در سطح منطقه شده است و همین اقتدار در توسعه کشور و ایجاد امنیت پایداربسیار موثر است.

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز در مجموعه پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، اظهار داشت: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده اند چرا که تجاوز بر علیه کشورمان پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی دلاورمردان پدافند هوایی از جای جای ایران پهناور را بدنبال خواهد داشت

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید