خبر فوری

شیخ یوسف جمالی : طرح مطالبه مردمی در رسانه ها باعث استحکام نظام می شود

هرمزبان – شیخ یوسف جمالی  امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه رسانه ها در پیگیری مطالبه های اجتماعی و رساندن اطلاعات به مسوولان نقش موثری دارند، گفت: طرح مطالبه های مردمی در رسانه ها باعث تقویت مسوولان و استحکام نظام می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، شیخ یوسف جمالی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه های هرمزگان افزود: رسانه های شنیداری، دیداری و مکتوب باید عمل به مسوولیت اجتماعی دستگاه های اجرایی در قبال جامعه را مطالبه کرده و به مدیران مربوطه گوشزد کنند.

وی با اشاره به اینکه فن خطابه و رمنبر رسانه ای است که هیچ قدرتی توان مقابله با ان را ندارد، بیان داشت: در گذشته به دلیل نبود رسانه های امروزی، فن خطابه و منبر بسیار موثر بود اما اکنون رسانه های مدرن همان کارکرد رساندن پیام از گوینده به گوش مخاطبان زیادی را آن هم در یک لحظه انجام می دهند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس اظهارداشت: امروز رسانه ها همانند خطیبان منبر باید فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه بیان کنند و از دستاوردهای اجتماعی و دینی حفاظت کنند.

شیخ یوسف جمالی یادآورشد: خبرنگاران از افراد آگاه جامعه و از بطن مردم هستند که مسائل و مشکلات پیرامون خود را حس می کنند؛ بنابراین، نقش شما رسانه ها هم همانند خطیبان نماز جمعه، ارائه بیان واقعیت به مردم است.

در این نشست هریک از مدیران مسوول، سردبیران و خبرنگاران هرمزگان راهکارهای افزایش همکاری بین رسانه ها و حوزه امامت جمعه اهل سنت را بیان کردند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید