خبر فوری

مهدی دوستی : ۸ سند مالکیتی در جزیره هرمز به مردم تحویل داده شد

هرمزبان – مهدی دوستی استادار هرمزگان گفت: هشت سند مالکیتی به نیت میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از مجموع ۱۰۰ سند آماده تحویل روز شنبه با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی به مردم جزیره هرمز تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، استاندار هرمزگان در حاشیه واگذاری این سندهای مالکیت به مردم هرمز گفت: صدور اسناد مالکیتی در مناطق و محلات مختلف استان هرمزگان از جمله در بندرعباس و جزیره هرمز یکی از رویکردهای مهم و اساسی دولت سیزدهم است.

مهدی دوستی افزود: تاکنون با مجموعه اقدام های انجام شده توسط استانداری، سازمان ثبت اسناد، اداره‌ کل راه و شهرسازی و همچنین پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده و به زودی نیز اسناد مالکیتی در مناطق دیگر استان به مردم اعطا خواهد شد.

دوستی استاندار هرمزگان پیش از این گفته بود؛ ۳۸۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن جزیره هرمز ثبت نام کرده‌اند که برنامه ریزی لازم برای زمین، تامین زیرساخت‌ها و مجری ساخت برای ۳۵۰ واحد گرفته شده است. همچنین برای ۱۰۰ واحد احداث شده و نحوه واگذاری آن به متقاضیان و تامین زیرساخت‌های این واحدها نیز تصمیم گیری شد.

استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان استانی با محوریت افتتاح و کلنگ زنی چند طرح وارد جزیره هرمز شد.

همچنین در این روز چندین سند مالکیتی نیز به مردم این جزیره اهدا می‌شود.

استاندار هرمزگان پس از ورود به جزیره هرمز با حضور در گلزار شهدای این جزیره به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید