بوشهر - مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان در شیراز خبر داد.

یادواره شهدای اطلاعات استان‌های بوشهر،فارس وهرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه، عیسی اندرخور اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام و ملت ایران در منطقه و جهان مرهون ایثارگری‌ها و خون هزاران شهیدی است که این ملت نثار دین و قرآن و راه سرخ حسینی کرده است.

اندرخور با تاکید بر اینکه شهدای ایران اسلامی به جوانان ما یاد داده‌اند که چگونه محکم و با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، ادامه داد: بر دوست و دشمن پوشیده نیست پرچمی که شهدا بر قله‌های عزت و سربلندی نظام برافراشته‌اند در سراسر قله‌های جهان به اهتزاز در آمده است.

وی تاکید کرد: عزت، افتخار، سربلندی و  اقتداری که ملت ایران اسلامی بدست آورده چیزی نیست که به راحتی به دست آمده باشد و به راحتی از دست داد بلکه ادامه این راه الهی در گرو ادامه دادن و پایدار ماندن در راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر شهدای مدافع حرم است.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر  با بیان اینکه اطاعت و تبعیت مطلق از ولایت فقیه را یکی از وصیت‌ها و سفارشات مهم شهدا برشمرد و گفت: اگر بخواهیم ذره‌ای در ادامه راه شهدا سستی داشته باشیم شکی نداریم که ذلیل و خوار خواهیم شد.

اندرخور از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان ساعت هشت و ۳۰ دقیقه در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز خبر داد و افزود: این یادواره ۱۶ دی‌ماه و با حضور خانواده ۲۱۰ شهید این سه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۵ شهید متعلق به فارس و ۱۶ شهید نیز متعلق به استان هرمزگان است، اظهار داشت: از این ۲۱۰ شهید ۲۱ شهید آن متعلق به استان بوشهر است.

اندرخور با اشاره به اینکه شهید شاخص اطلاعات در سپاه از بوشهر است، یادآور شد: شهید غلامرضا جوان از شهدای اطلاعات در هشت سال دفاع مقدس بوده که امسال به عنوان شهید شاخص اطلاعات معرفی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید