خبر فوری
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی: مجلس یازدهم گام مهمی در بهبود وضعیت اشتغال برداشت

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی: مجلس یازدهم گام مهمی در بهبود وضعیت اشتغال برداشت

هرمزبان – حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مجلس تاکنون اقدامات مهمی به ویژه برای بهبود وضعیت اشتغال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به اقدامات مهم مجلس یازدهم، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در این دو سال اقدامات و مصوبات بسیار مهمی داشته است.

وی بیان کرد: توجه به اشتغال و رفع بیکاری یکی از اقدامات مهم مجلس شورای اسلامی بوده است و نمایندگان در این راستا قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را به تصویب رساندند تا مردم برای دریافت مجوز دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مطالبات اصلی معلمان طی چند سال اخیر، رتبه‌بندی بوده است که مجلس یازدهم در این زمینه قانون مهمی را به تصویب رساند که لازم است به طور دقیق اجرایی شود.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی ادامه داد: تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، یکی از قوانین مهم و مترقی مجلس یازدهم است که دست تیم مذاکره‌کننده کشورمان را در برابر غربی‌ها پر کرد تا آنان بهتر بتوانند حقوق ملت ایران را در عرصه بین‌المللی بگیرند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظارت‌های میدانی، نظارت بر عملکرد دولتمردان و برگزاری جلسات نظارتی مجلس در روزهای سه‌شنبه هم از جمله مسائل مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم همواره از سوی نمایندگان مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: علاوه بر اینکه نمایندگان همیشه از دولتی‌ها می‌خواهند که به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند و بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند، قوانین مهمی را هم در حوزه اقتصادی به تصویب رساندند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی قانون جهش تولید دانش‌بنیان را تصویب کرد و گام مهمی در مانع زدایی از تولید و بهبود وضعیت اشتغال برداشت. عملکرد مجلس در دو بخش نظارتی و قانون‌گذاری قابل توجه بوده است و باید این مسیر را با قوت ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید