خبر فوری
افشار فتح الهی : آسفالت راههای طرح هادی در بیش از ۴۰ روستای جزیره قشم اجرایی می شود

افشار فتح الهی : آسفالت راههای طرح هادی در بیش از ۴۰ روستای جزیره قشم اجرایی می شود

هرمزبان – افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آسفالت معابر و راههای طرح هادی در بیش از ۴۰ روستای جزیره قشم اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک میان سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری این سازمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت معابر و راه های طرح هادی در بیش از ۴۰ روستای جزیره قشم اجرایی می شود.

وی گفت: این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از ظرفیت های محلی جهت هم افزایی و توسعه فعالیت های عمران روستایی میان سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل بنیاد مسکن استان هرمزگان منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با اجرای این تفاهم نامه شاهد افزایش سرعت اجرا پروژه ها و همچنین مدیریت بهینه هزینه های عمرانی در طرح های توسعه روستاهای جزیره خواهیم بود.

فتح الهی در ادامه با دعوت از دهیاری های جزیره برای مشارکت در اجرای این طرح، افزود: دهیاری های روستاهای جزیره قشم در صورت آمادگی و انجام زیرسازی جهت آسفالت معابر در نوبت اجرای این طرح قرار خواهند گرفت.

به گفته وی؛ امیدواریم در دولت مردمی آیت الله رییسی با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف شاهد خدمت رسانی شایسته به مردم و ساکنان جزیره قشم باشیم و در راستای توسعه متوازن این جزیره گام برداریم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: همچنین به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و سکونتی روستاها و با هدف رفع نارسایی ها و مشکلات موجود در طرح هادی روستاهای طولا و تورگان، این موضوع تحت عنوان متمم به تفاهم نامه اضافه شد.

شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار داشت: با اجرای این تفاهم نامه، آسفالت بالغ بر ۴۰ روستای جزیره قشم با همکاری و همراهی دهیاری های در سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی توضیح داد: همچنین تحول و بهسازی روستاهای طولا و تورگان جهت ارائه خدمات به بنیاد مسکن واگذار گردید که امیدوار هستیم در آینده شاهد سرعت بخشیدن به فرآیند خدمت رسانی این روستاها باشیم.

آسفالت معابر و راههای طرح هادی در بیش از ۴۰ روستای جزیره قشم اجرایی می شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان اضافه کرد: اجرای طرح های موجود در تفاهم نامه منعقد شده می تواند موجب افزایش رضایتمندی ساکنان روستاهای جزیره قشم از خدمات شود.

براساس این گزارش در مراسم امضای این تفاهم نامه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون توسعه مدیریت، معاون عمرانی و جمعی از مدیران این سازمان به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان و رییس اداره بنیاد مسکن شهرستان قشم حضور داشتند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید