خبر فوری
حمید یاسی پورطهرانی : جهاد دانشگاهی هرمزگان مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی کار را دریافت کرد

جهاد دانشگاهی هرمزگان مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی کار را دریافت کرد

هرمزبان – حمید یاسی پورطهرانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از اخذ مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی کار توسط جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حمید یاسی پورطهرانی اظهار کرد: در راستای اخذ این مجوز، اجرای دوره‌های آموزشی ایمنی کار برای کارگران و کارفرمایان پیمانکار امکان‌پذیر خواهد بود.

حمید یاسی پورطهرانی افزود: در این راستا طبق دستورالعمل باید با رعایت کامل مفاد، شیوه جامع آموزش ایمنی پیمانکاران و دوره‌های آموزش عمومی ایمنی و بهداشت کار و شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک، ویژه مسئولین ایمنی کارگاه ها مطابق با سرفصل‌های تعیین شده، با هماهنگی مرکز رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رابط آموزشی اداره کل متبوع در استان انجام شود.

حوزه آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین شبکه آموزشی در سراسر کشور است که طراحی، تدوین و تصویب بیش از ۷۰۰ عنوان دوره در ۷ گروه آموزشی تخصصی از جمله اقدامات در این زمینه است.

به‌کارگیری فن‌آوری‌های آموزشی روز و برخورداری از سامانه یکپارچه آموزش‌های مجازی، تولید بسته‌های‌آموزشی تخصصی استاندارد در گروه‌های آموزشی مختلف، بومی‌سازی ‌مدل ‌آموزش‌های ‌بین‌المللی در ایران جایگزین شرکت‌های خارجی، ارائه فعالیت‌های آموزشی دانش‌محور، مهارت محور، پژوهش‌محور، شغل محور و محصول محور، ارتباط با مراکز آموزش‌های بین‌المللی عالی و تخصصی پیشرفته و صدور گواهی مشترک از قابلیت‌های این حوزه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید