خبر فوری

سردار غلامرضا جعفری : نیروی انتظامی هرمزگان زمین خواری ۶۰ میلیاردریالی کشف کرد

هرمزبان -سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش نیروهای پلیس آگاهی استان در شهرستان حاجی آباد و همکاری و گزارش به موقع مردم، یک فقره زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این منطقه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سردار غلامرضا جعفری عصر جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: کارشناسان پلیس اگاهی حاجی آباد در ادامه طرح مقابله با زمین خواری و تصرف زمین های ملی و دولتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تصرف غیر قانونی ،مقادیر زیادی از زمین های ملی توسط یک فرد فرصت طلب و قانون گریز در این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : پس از بررسی های دقیق و میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد که فردی به صورت غیر قانونی با حصار کشی در اطراف زمین های ملی اقدام به تصرف ۱۰ هکتار از اراضی دولتی منطقه و آتش زدن فنس و همچنین کاشت فسیل درخت خرما در زمین های مذکور کرده است.

سردار جعفری بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامی و هماهنگی قضایی و با حضور نمایندگان منابع طبیعی شهرستان حاجی آباد ، این زمین ها که ارزش آنها از سوی کارشناسان اقتصادی حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده، رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: حفظ بیت المال، زمین های ملی و منابع طبیعی از دست سودجویان همواره با جدیت و اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و دولتی برخورد می شود و در رابطه با پرونده ذکر شده نیز یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان حاجی آباد که از جمله قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است، در ۱۷۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان واقع شده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید