خبر فوری

رضا تارک: توزیع بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات و کالا بین نیازمندان قشمی

هرمزبان- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قشم از توزیع بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات نقد و کالا توسط زاکیان و شوراهای زکات این شهرستان بین مددجویان و نیازمندان سرزمین آب و آفتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، رضا تارک رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قشم امروز پنج‎شنبه با ارائه گزارش نهایی آمار و عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)  قشم در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ اظهار داشت: از ابتدا تا انتهای ماه رمضان بیش از ۱۵ هزار افطاری ساده در مساجد، تکایا و مراکز نیکوکاری این شهرستان در بین روزه داران ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی ادامه داد: توزیع بیش از ۹۷ هزار پُرس غذای گرم افطاری و سحری بین مددجویان و اقشار مختلف مردم روزه دار در ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت های کمیته امداد شهرستان قشم در ماه ضیافت الهی است.

رییس کمیته امداد شهرستان قشم اضافه کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان ساکن در روستاها و شهرها توسط کمیته امداد با تعامل خوب خیرین و نهادهای انقلابی توزیع شده است.

تارک توضیح داد: مساعدت بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی حامیان شهرستان و کشور به هزار و ۱۷ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قشم از دیگر دستاوردهای این مجموعه در ماه مبارک رمضان امسال بوده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر سه هزار و ۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد قشم قرار دارند.

رییس کمیته امداد شهرستان قشم با تقدیر از خیرین، زاکیان و حامیان مساجد،  امامان جمعه تشیع و تسنن، فرمانداری، سازمان منطقه آزاد قشم، مراکز نیکوکاری ناحیه مقاومت بسیج و ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم اظهار داشت: تمامی فعالیت و عملکرد این کمیته برای رسیدگی به نیازمندان و مددجویان جزیره قشم با همراهی و مساعدت آنان انجام شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید