خبر فوری
سرهنگ تیمور دولتیاری : ۸ نفر از عاملین توزیع کننده مشروبات الکی در بندرعباس دستگیر شدند

سرهنگ تیمور دولتیاری : ۸ نفر از عاملین توزیع کننده مشروبات الکی در بندرعباس دستگیر شدند

هرمزبان – سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملین توزیع کننده مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرهنگ تیمور دولتیاری عصر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از مسمومیت و مراجعه چندین نفر به بیمارستان شهید محمدی بندر عباس  بر اثر مصرف مشروبات الکلی در ۲۴ ساعت گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.
این مسئول  انتظامی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس  و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی تعداد ۸ نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منازل نامبردگان مقدار ۱۲۷۸ لیتر مشروبات الکلی کشف که دو نفر از دستگیر شدگان که خود نیز مصرف کننده بوده اند  نیز در بیمارستان بستری شده لذا تلاش پلیس برای شناسایی و  دستگیری سایر متهمین  این پرونده ادامه دارد.
سرهنگ  دولتیاری با تاکید بر نظارت بیش از پیش خانواده‌ها بر رفتارهای فرزندان خود ابراز داشت: آموزش پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی و گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در جامعه از دیگر راه‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید