خبر فوری

آرسنال 3 – منچستریونایتد 1؛ توپچی ها برنده نبرد کسب سهمیه

هرمزبان – توپچی‌ها یکی از رقبای خود در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کنار زدند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آرسنال در یک بازی خانگی، به برد شیرینی مقابل منچستریونایتد دست یافت. در این مسابقه جذاب که هر دو تیم برای برنده شدن در آن فرصت‌های متعددی داشتند، شاگردان میکل آرتتا به سه امتیاز بسیار ارزشمند دست یافتند و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به تاتنهام، رده چهارم جدول را به خود اختصاص دادند.

آرسنال در دیداری حساس و در زمین خود 3-1 از سد منچستریونایتد گذشت و قدم بلندی به سمت کسب سهمیه لیگ قهرمانان برداشت. آرسنال امروز از ساعت 16 به وقت تهران در ورزشگاه امیریتس میزبان منچستریونایتد بود. جدالی بین تیم های پنجم و ششم جدول لیگ برتر که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در جدال هستند. توپچی ها با یک بازی کمتر سه امتیاز بیشتر داشتند و در صورت پیروزی می توانستند فاصله با یک رقیب مستقیم را بیشتر کنند.

بازی با هجوم های آرسنال شروع شد و این تیم دقیقه سوم به گل رسید. گرانیت ژاکا از سمت چپ توپی روی دروازه ارسال کرد و با اشتباه رافا واران و الکس تلس توپ به ساکا رسید. ضربه او را داوید دخیا برگشت داد ولی در ریباند تاوارش توانست کار را تمام کند و آرسنال را پیش بیندازد. دقیقه 11 بازی اشتباه الن رمزدیل گلر آرسنال در ارسال پاس می رفت گران تمام شود ولی ضربه برونو فرناندز با اختلافی اندک به اوت رفت. منچستر که برای جبران جلو کشیده بود، روی شوت دیگو دالوت می توانست کار را مساوی کند اما توپ با برخورد به تیر افقی راهی بیرون شد.
دقیقه 25 ضربه انکیتا در مصاف تک به تک با دخیا راهی به دروازه پیدا نکرد و مهار عالی گلر اسپانیایی توپ را به کرنر فرستاد. آرسنال دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی گل دوم را نیز به ثمر رساند. این گل اما داستان جالبی داشت. دقیقه 30 بازی نیز گل دوم توپچی ها به ثبت رسید. انکیتا موفق شد دروازه یونایتد را باز کند ولی پس از بررسی وی ای آر مشخص شد که او در موقعیت آفساید قرار داشت. داور صحنه را بازبینی کرد و ضمن مردود کردن گل، خطای تلس روی ساکا را پنالتی گرفت تا همین بازیکن گل دوم را به ثمر برساند.
منچستر در دقیقه 34 به گل دست یافت. ارسال ماتیچ روی دروازه را رونالدو به زیبایی و با یک بغل پای مطمئن به طاق دروازه چسباند تا حساب کار 2-1 شود. دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول شوت مارتین اودگارد با واکنش دیدنی دخیا برگشت داده شد تا نیمه اول 2-1 به اتمام برسد. نیمه دوم بازهم آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و می توانست توسط تاوارس به گل سوم برسد اما ضربه او از درون محوطه جریمه به بالای دروازه زده شد.
دقیقه 55 بازی برخرود توپ به دست مدافع آرسنال با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد. برونو پشت توپ قرار گرفت و ضربه او با برخورد به تیر عمودی به بیرون رفت تا بهترین شانس یونایتد برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود. سه دقیقه بعد رونالدو منچستر با به گل رساند ولی به درستی آفساید اعلام شد. منچستر دقیقه 63 روی شوت دالوت می توانست کار را برابر کند ولی توپ با برخورد به دست رمزدیل و تیر عمودی راهی به دروازه پیدا نکرد.
کار برای منچستر در دقیقه 70 سخت تر نیز شد. شوت سهمین از بیرون محوطه جریمه ژاکا دور از دستان دخیا به تور نشست تا میزبان 3-1 پیش بیفتد. در نهایت این بازی را آرسنال برد تا با یک بازی کمتر، فاصله با یونایتد را به شش امتیاز افزایش دهد. کار یونایتد حالا برای کسب سهمیه سخت تر از قبل شد.
پنج‌شنبه اول اردیبهشت 1400 که بود که اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد شد و این سرمربی هلندی کارش را از اول جولای 2022 در اولدترافورد شروع خواهد کرد. این سرمربی هلندی، قراردادی سه ساله تا ژوئن 2025 با شیاطین سرخ امضا کرده که قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را هم دارد. با آمدن اریک تن هاخ به منچستریونایتد، برای خیلی از هواداران این تیم سوال شده که چه تغییراتی قرار است در ترکیب این تیم رخ دهد. به خصوص این‌که رالف رانگنیک، سرمربی موقت شیاطین سرخ که در پایان فصل در سمت مشاور در این باشگاه به فعالیت خواهد پرداخت، روی ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب تیم و جذب بازیکنان جدید تاکید دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید