خبر فوری
مهدی نوبانی : 5000 نهال حرا در ساحل سورو بندرعباس کاشته شد

مهدی نوبانی : 5000 نهال حرا در ساحل سورو بندرعباس کاشته شد

هرمزبان – مهدی نوبانی شهردار بندرعباس از کاشت ۵ هزار نهال حرا در ساحل سورو با مشارکت مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی نوبانی با اشاره به اینکه جنگل های حرا از ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جایگاه مهمی در تنوع زیستی سواحل برخوردار است، بیان کرد: توسعه جنگل های حرا با توجه به فواید زیست محیطی ضروری است و وجود سواحل گسترده در شهر بندرعباس زمینه را برای توسعه این جنگل‌ها فراهم کرده است.

مهدی نوبانی اظهار کرد: توسعه این جنگل‌ها نقش مهمی در حفظ و زیبا سازی سواحل، اکوسیستم دریایی، تکثیر پرندگان و آبزیان و جذب بیشتر گردشگران دارد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: زیبا سازی سواحل در راستای استفاده بیشتر شهروندان از ساحل در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است و به دنبال این هستیم که تفرجگاهی زیبا برای مردم فراهم کنیم.

مهدی نوبانی تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی معاونت خدمات شهری و با مشارکت شهروندان، سازمان فضای سبز و شهرداری منطقه ۴ برگزار شده و همچنین در هفته زمین پاک برنامه های زیادی از جمله؛ تجلیل از پاکبانان فضای سبز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید